linneawilma

Direktlänk till inlägg 20 juni 2013

Campingen...

Av Wilma&Linnea - 20 juni 2013 19:07

Hejsan! Kom nyss fram till campingen. Vart som in i #helvete i bilen osv. 

Nu håller mamma och kenny på med att sätta upp förtältet till husvagnen. 

Midsommar imon ju, blir inte att göra så mycket.. antagligen äta gott med familjen, gå nån sväng vid sjön, sen upp vid nåt ställe där det finns midsommar stång tror jag o en massa folk. När tältet är uppsatt ska vi gå och äta kebab #inte #nyttig #mat #jag #hatar #hashtags

Men bilder kommer lite senare... när jag tagit dom vill säga .. heheh.. 

Torra inlägg as fuck. Men det blir bättre jag lovar! Ska bli kul att va här vid campingen sen i sommar med wilma, roligare att ha nån med sig än att sitta foreveralone med familjen! 

Saknar så många just nu.. hemskt att göra det på samma gång.. ! 

Emelie, wilma, lelle, hannah, noraa och såklart många fler! 

Men hoppas jag träffar alla igen snart! 

Har typ värme utslag nu .. så brb hämta vatten. 

 

Btw jag skiter vad ni tycker om utseendet. Det är mitt iallafall, och det är väl huvudsaken. 

#dontgiveafuck

 




 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 20:25


Idag efter skolan, så satt jag bara vid datorn. Sen ringde Emelie och ville att jag skulle komma ut, så det gjorde jag. Vi gick lite foreveralone i byn, sen fick vi syn på 3 killar som vi sett på östersjö innan. De var la trevligt, men de skulle ta b...

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 20:20


Kan ju knappast bara vara jag som saknar barndomen som fan. Man brydde sig inte hur man såg ut, eller hur man klädde sig-  Åh, tänker typ varje dag tillbaka på den tiden. Kollade bolibompa på morgonen, lekte med sina leksaker. Nu handlar allt, exak...

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 09:50


       

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 09:41


     

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 09:34


Att jag alltid ska råka ut för något. Alltid hela tiden, varför just jag? Jag som mådde bäst, jag som var på toppen..  Men jag vill kämpa, jag vill vara stark. Det vill jag verkligen. Efter att gå igenom mycket, saker som man inte borde göra. Har j...

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Skapa flashcards