linneawilma

Alla inlägg under september 2013

Av Wilma&Linnea - 30 september 2013 20:58

tattoo


 

Av Wilma&Linnea - 30 september 2013 20:14

Belly stud


♡


kenzo


   

Av Wilma&Linnea - 30 september 2013 20:08

Ett sjukt snyggt märke!







 



Av Wilma&Linnea - 30 september 2013 19:55

Hej! Nu har jag och Linnea bestämt att vi ska börja blogga igen. Vi börjar blogga igen för vi känner att det hade varit kul och se hur långt vi hade kunnat komma med bloggen, och så saknar vi det. Va liksom en sak man höll på med hela tiden innan, har kännts ganska tomt utan det faktiskt. Var ett tag sen nu ju! Men efter en lång bloggpaus så börjar vi igen som sagt! Hoppas ni som läste den innan fortfarande kommer läsa den och även ni som inte gjorde det! Det skulle både jag och Linnea tycka var jätte kul! Men är ni här bara för att skriva hatkommentarer på våra inlägg och bilder kan ni trycka på x-et uppe i hönet med en gång. 

 

För er som inte vet så mycket om mig och Linnea kan gå in på presentationen. Då får ni nog reda på det mesta ni vill veta! Ha det bra! 

 

 

Av Wilma&Linnea - 30 september 2013 19:54

Har saknat att blogga jätte mycket, och när jag sett andra bloggar så har jag saknat det en hel del. Så bi drar igång nu, så får vi se hur länge det håller :) Näst nästa helg är ingen vanlig helg... för då ska jag & Wilma pierca naveln :3 Ska bli kul! Men lite läskigt med för vet ju att det gör lite ont.. 

Idag så har jag träffat Wilma, vi var i några timmar, sen skulle jag och Emelie gå med henne hem. När vi var i byn så kom Emil och Johannes körandes på sina mopeder. Så vi snackade med dom, och vi ringde även Aleksandr, så han kom med. Sen gick Wilma hem och då var det bara jag och Emelie med dom. Vi hade la trevligt oså. Sen skulle Aleks hem, och strac därefter jag med, så Johannes var snäll och skjutsade hem mig med moppen. Nu sitter jag här i sängen, snackat en del med wilma, och nu tänkte jag köra lite lol innan jag ska sova. 

Ha det bra!






 





Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards