linneawilma

Alla inlägg under juli 2013

Av Wilma&Linnea - 6 juli 2013 12:13

Idag har mammas kompis (hon var min dagmamma när jag var liten) en sommarfest. Det kommer en massa folk dit och vi brukar alltid dra dit. Så det ska vi göra idag med. Det börjar klockan 4, och innan dess ska jag träffa Wilma lite och så, eftersom hon ska utomlands imon, så vill ju gärna träffa henne lite. Sen ses vi ju inte på en vecka :c 

Så har nyss fixat mit lite och duschat o så. Hon kommer hit snart, och då ska vi kolla på film. Myyys :') 

Längtar satan till hösten. Eller asså, vill ju inte att sommarlovet eller sommaren överhuvudtaget ska ta slut. Men iallafall på hösten så ska jag och Wilma pierca naveln. Trevligt trevligt. Kommer ju bara dö lite och så. De som jag känner som tagit navelpiercing säger att det gör ont när dom drar ut den där grejen.. så aa.. men jaaja. 


Navelpiercing är så jäääävla snyggt! 

 


Bikini


live without regrets ♡


Navel piercing. ♡


 



Av Wilma&Linnea - 4 juli 2013 21:04

Idag vaknade jag sent, typ 2 (?) Gick upp, åt lite frukost, sen kom mamma hem. Hon frågade om jag ville följa med till olofström till nån butik där. Eftersom jag inte hade nåt bättre för mig så följde jag med. Det var SKITVARMT i bilen och kändes rätt långt. När jag väl var hemma gjorde jag typ inget mer än att äta. Sen ringer pappa och säger att han ska hämta mig om 10 min. Så jag packade ihop mina saker lite fort och sen åkte jag hem till honom. Satte mig och spelade lol, tills nu. Ska ha lite filmkväll med pappa nu. Va längesen det blev av.. så ja. Vet inte vilken film det blir, men action antagligen ^^. Men dagen har varit så dryg, har inte fått nånting gjort och allting har bara gått så segt.. saknar wilma med.. men träffar ju henne på lördag! Sen nästa vecka på fredag så följer jag med emelie, henne kusin och hans kille och kanske katja till malmö, emporia. Ska bli skitkul! Saknar fina emelie med.

Film nu! Vi hörs! 


-Vill också ha supergulligt skdjghsfdwed förhållande- 




Cute Couple


Tumblr | via Tumblr


I'm falling for you really bad. | via Tumblr


Favim.com


When he asks if he can kiss you


Cute relationship


Wanting to kiss him

Wanting a cute relationships


 





Av Wilma&Linnea - 4 juli 2013 20:14

Idag åkte vi på någon båt hela dagen i princip. Åkte då även till någon ö där vi var i några timmar. Om en stund ska vi på bio, Lone ranger heter den. Bloggar när vi är tillbaka på hotellet. //Wilma

Av Wilma&Linnea - 3 juli 2013 22:29

Gilla gärna bloggen om du tycker om den och följer den! Betyder GRYMT mycket för oss!  

Pusssss! 


 


 


 

Av Wilma&Linnea - 3 juli 2013 22:10

Nu är första dagen i Stockholm avklarad.. Shit vad jag är trött nu haha. Blir att sova snart. Ska ju upp tidigt imorgon med.Tror vi skulle åka båt och vara iväg hela dagen. Sen blir det bio på kvällen. Idag var vi och gick i gamla stan och åt på någon restauang. Grymt gott var det! Men nu ska jag försöka sova, puss!

Av Wilma&Linnea - 3 juli 2013 20:28

Så awesome! Vill också kunna rita såhär :( 

Kolla på dessa videorna, helt sjukt...Ögat ser inte svårt ut men jag tycker det är svårt när man väl ska rita det.. ja, jag har testat. Resultatet ska vi inte tala om.

 

 

 



 

  

Av Wilma&Linnea - 3 juli 2013 19:48

Yeeey! Hoppas dom passar...

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards