linneawilma

Alla inlägg den 2 juli 2013

*.*

Av Wilma&Linnea - 2 juli 2013 23:40

Hittade denna klänningen! Hade den varit orange hade den varit ännu snyggare! *.* 



 

Av Wilma&Linnea - 2 juli 2013 20:41

Vill sååååå gärna ha en iphone 5. Deras kameror är mycket bättre, och den väger ju inte lika mycket, och den är längre, och liiite snyggare. Inte så stor skillnad annars på den... men ja, vill ha iphone 5!!

Min är ju helt knas med, ett tag fungerade ju inte ljudet.. men nu har jag uppdaterat den, så ljudet funkar som det ska nu iallafall!  Har varit korkad att inte använda skyddsplats på den heller... fick ett skyddsplats från skalman butiken på nätet, eftersom de skickade ett söndrigt skal till mig, så jag fick det som en ursäkt. Men såklart försökte jag mig på att SJÄLV sätta på det... vilket inte slutade så bra. Så det blev massa smuts och skit på det, så tror vi slängde det. Det blev massa luftbubblor med som jag inte fick väck... så man såg knappt skärmen. Nästa gång får någon hjälpa mig! 


  

Av Wilma&Linnea - 2 juli 2013 20:30

Har väldigt många förebilder, och en av dom är Kenza. Hennes blogg, allt är perfection :) 

Hon ser grymt bra ut med! Brukar läsa hennes blogg ibland. Hon har en awesome kamera, det blir SJUKT bra bilder ju! :o Tror det var nån cannon hon hade! Grym tjej! 

Av nån anledning gillar jag henne mer än kissie.. vet inte varför riktigt. 

 

 


Av Wilma&Linnea - 2 juli 2013 20:15

Ångrade mig lika snabbt igen. Vill inte sluta blogga! Det är kul fast det är tråkigt ibland.. Just nu tjockar jag mig lite..

LINNEA

Av Wilma&Linnea - 2 juli 2013 19:18

Imorgon ska jag stiga upp runt sex , kommer säkert inte göra det för kommer vara gymt trött men aja. Man kan ju alltid hoppas haha! Ska nämligen till Stockholm, längtat sjukt mycket. Men ska bara vara där i några dagar, fast det räcker. Ska ju till Turkiet nästan direkt när jag kommit hem! Kommer förmodligen blogga ganska mycket imorgon ifall jag inte sover hela vägen dit haha.. Om inte annat bloggar jag när jag är framme på hotellet. Hade inte så mycket mer att skriva, så ha det bra alla fina! 


 

 

Av Wilma&Linnea - 2 juli 2013 15:50

Jag tar en liten paus från bloggandet nu. Känner att jag inte har något att blogga om för tillfället och jag har ingen blogglust. Men , det kommer tillbaka antar jag. Vet inte hur länge jag komemr ha en paus... de kan va från några dagar till några veckor. Vi får se helt enkelt! Men tror inte det kommer ta så värst lång tid innan jag drar igång igen. Wilma stannar såklart kvar på bloggen. Hon får hålla den vid liv så länge tills jag är tillbaka! 

Ha de superbra alla fina bloggläsare! 

-Snart tillbaka! 


  


/Linnea

Av Wilma&Linnea - 2 juli 2013 00:29

Följ mig så följer jag tillbaka!

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards