linneawilma

Alla inlägg under maj 2013

Av Wilma&Linnea - 31 maj 2013 23:56

Kommer ni ihåg när man var liten? Eller ja... det gör ju dom flesta. Men allt var mycket enklare. 

Man hade inga krav på sig själv. Man brydde sig inte om nånting. Jag saknar den tiden sjukt mycket. NU har alla såna jävla höga krav, man måste se ut så, man måste göra så och så ....OBESKRIVLIGT mycket saknar jag den tiden. Jag hade kunnat göra vad som helst för att bara få komma tillbaka till den tiden, och minnas hur allt var då. Jag skulle vilja möta mig själv som liten. Skulle varit skitkul! Men jaja... kände bara för& skriva lite för jag känner såhär just nu..Varför ska alla ha såna höga krav på sig själva? Varför kan det inte bara vara som det var när man var liten ? ... 



 


 

Av Wilma&Linnea - 31 maj 2013 23:35

Förlåt för riktigt usel bloggning idag. Jag och Wilma stack ju till stan, sen stack vi hem o fixade med tältet & allt. 

Jag köpte ett par ljusröda shorts och big bold mascara. Riktigt nöjd! Imon ska vi blogga mycket, eftersom det inte blev alls många inlägg idag. Just nu sitter vi i tältet i pappas stora trädgård. Skit mysigt här!! Pringles, chips och fanta exotic :) hehe.. Vi hade biologi prov idag, och jag ville verkligen att det skulle gå bättre än vad matte provet gick... och det gjorde det :) Duktigt att jag & Wilma missade bussen 2 ggr... så allt blev ju senare än vad vi tänkt från början. Nu ska vi försöka skaffa fram lite blogg idéer, sen kommer det fler inlägg   

Sva




Db


Sba


Ms


Ddk


Kf


Slf


Bs


Bd




Pd


Sfg


 

Av Wilma&Linnea - 31 maj 2013 13:41

Eller ja... snart och snart, men om några månader. Jag ska pierca mig i tungan, och i höst ska jag pierca naveln med Wilma. Tycker de flesta piercingar är döööö snygga! Snyggast är tungan, naveln, läppen och näsan. 

Jag tycker smiley är rätt fult. #minåsikt

Jag ska även tatuera mig, fast länge till. Då ska jag ha nån text (som verkligen betyder nåt för mig). 

Har inte bestämt mig än, men vill ha Believe eller liknande. Jag ska också ha ett evighetsmärke. 

Jag vill jätte gärna ha såna rosetter bak vid låren som Diana Melison har, inte säkert jag vill ha det när det är dags, men vem vet ?   


#bildbomb


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large




 

Av Wilma&Linnea - 31 maj 2013 13:28

Har tränat flera veckor i rad innan men sen har jag ALLTID slutat för att jag får alltid en konstig knöl vid revbenen varje gång jag börjar komma igång med träningen. Men nu kör jag igång igen för 5e gången eller nåt. Denna gången ger jag inte upp, även om det gör ont. #Workforit

 


Large




 





Av Wilma&Linnea - 31 maj 2013 11:36

  


 


Av Wilma&Linnea - 31 maj 2013 10:03

Vi fick ut våra prov idag, så vi kunde se hur det hade gått. Jag såg att jag hade fått ett E. 

Så jävla besviken på mig själv. Jag trodde iallafall att jag skulle få C eller D. Men naaaaeeee då. 

Jag måste verkligen börja plugga mer inför matte proven och liknande. Jag vill verkligen kunna börja på gymnasium. Ska ta hem matteboken oftare och verkligen öva, måste klara matteproven!   

Efter jag har slutat drar jag till Wilma, sitter lite med henne på hennes lektion, sen tar vi somsagt bussen till karlshamn. Jag MÅSTE hitta tröja/byxor för jag har verkligen jätte lite kläder. 

Sitter på lektion nu med Emelie, som räknar matte, hehe, duktig ju! 

Själv gör jag.....lämnar in ett arbete som ska vara inlämnat tills nästa vecka. Skönt att slippa det! 


Idaaaag fyller Nora år. GRATTIS vännen!   


Tråkbilder... 


   


 



Av Wilma&Linnea - 31 maj 2013 08:55

Just nu så sitter jag och förbereder mig lite på boksamtalet vi ska ha om en stund. Är lite nervös faktiskt, men det går säkert bra. Övade lite på det igår och då gick det bra i alla fall. 


Sista lektionen är det idrott, och då kommer Linnéa till gympasalen. När lektionen slutat går vi till bussen och drar till stan. 


 

Av Wilma&Linnea - 30 maj 2013 22:28

Ville bara säga tack till er som läser bloggen! Vi är verkligen jätte glada över att ni klickar in här och läser. 

 

TACK TACK TACK!

Ni är grymma!    Fortsätt så! Glöm inte gilla bloggen med!


<-----

Om ni har blogg, så LÄNKA den, för vi vill gärna kolla på era bloggar med! 

   

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards