linneawilma

Alla inlägg under maj 2013

Av Wilma&Linnea - 30 maj 2013 15:44

Tittar lite på klänningar.. Får se ifall jag klickar hem någon!   


         


 




Av Wilma&Linnea - 30 maj 2013 15:33

 


 

Av Wilma&Linnea - 30 maj 2013 14:51

Idag har jag, precis som flera andra försökt blogga, och även komma in på bloggplatsen, men det har inte funkat. Även mailat supporten, hehe   Nu funkar det ju iallafall! Idag har varit en dryg dag, finns faktiskt inte så mycket att berätta om. Kommer lite bilder från idag. Snart drar jag till janneberg & rider. Nu håller vi tummarna för inga brutna ryggar ;) hehe...nejmen.. 

Somsagt, trist att det inte blev nåra inlägg idag i skolan,  bloggplatsens fel ...Uppdaterar senare när jag kommer hem!   


Lg


Dy


Yä


Zn


 

Av Wilma&Linnea - 30 maj 2013 13:46

I morse försökte jag gå in på bloggplatsen i kanske en timme? ..  Ville verkligen göra ett inlägg, men det blev ju inte så..       Vart tydligen något fel med bloggplatsen idag, för det var flera andra som hade försökt logga in. 


Men aja, just nu har jag profiltid och gör inte så mycket. Utan sitter bara vid datorn. Vi får även sluta lite tidigare idag, vilket är HELT okej tycker jag. Vill liksom bara hem för har så himla ont i ryggen.. Det är verkligen inte min dag idag .. 


 

Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 22:06

  

       


 




Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 21:58

Vad tycker ni? Är detta OK? Nyfiken....alla tycker ju olika. 

RÖSTA i menyn 

<-------------------


Rulla ner lite, så hittar ni röstningen! 


 

Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 21:54

Somnade inte förens vid tre tiden igår så har varit ganska trött idag.. Men fick kämpa mig igenom dagen ändå haha.  Först var det skolan, och sedan skulle jag in till stan och klippa mig. Klippte inte så mycket utan bara topparna, men blev ändå riktigt nöjd ändå!   


Just nu skypar jag med Linnéa och Hannah. Fast Linnéa typ sjunger hela tiden haha.. söt är du bebi   

Men ska sova snart, så jag inte är lika trött imon som jag varit idag. Så vi hörs imon!


 


 

Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 21:39

Eftersom bloggen är ny, så vill jag och Wilma ha en bra start , så...


GILLA bloggen här vid menyn jämte, (du kanske behöver rulla ner lite). Skulle betyda skitmycket! Länka gärna eran blogg med om ni har nån i chatten eller varsomhelst :) Kollar allas! Fortsätt kolla in på bloggen, det börjar bra!     



Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards