linneawilma

Alla inlägg under maj 2013

Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 20:49

521282_428957513846177_299305990_n_large_large


Large


Large


Large


Tumblr_miw87cgaxf1s10hqeo1_250_large


Tumblr_mhtirmdnqm1s0rz6lo1_500_large


Tumblr_mgfas1tto01rluq0do1_500_large


Large


Large


Large


Large


Large


 

Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 20:41

                '

   


 

Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 20:11

Har nyss varit hos en som heter Lotta, mammas kompis, hon fyllde 50 idag så vi var där & firade henne lite. 

Kom nyss hem, tänkte först ta & göra biologin, som vi har tills på fredag.... faaaaaast nej.   

Smarta tandläkare det finns osv.... vi stack hem till pappa en runda, och så sa han att jag hade fått brev från tanläkaren. Dom hade satt upp en tanläkartid till mig. Usch... jag HATAR att vara hos tandläkaren. Man har inte en aning om vad de gör 90 % av tiden och de kommer med massa jävla lampor, speglar, järnstickor o skit & kör upp i käften på en, hehe    Det osmartaste de hade gjort var att de hade satt upp mig på fredag, samma fredag som skolavslutningen.... samma tid som jag sitter i kyrkan... SMART ASS. 


I år ville jag verkligen ha en skolavslutningsklänning, som alla andra ska ha. Men valde att spara mina pengar istället. Men nästa år blir det ;) Vet faktiskt inte vad jag ska ha på mig imed att jag inte har klänning... aja, får la bli shorts & nån svart spets tröja. Passar ju VERKLIGEN till skolavslutning osv...    Uppdaterar bloggen senare :) INSPIRATION blire då! 


~gammal bild 

 


 


Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 16:36

Ge mig detta utseendet, oh my gooosh :'o 

Hennes utseende är perfection.  









 

Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 15:19

Tänkte tipsa om en sjukt bra foundation, som även nora tipsat om. Den heter Dream matte mousse foundation. Passar verkligen ALLA! Den blir inte fläckig heller!  Dock är de ganska dyra, fast det är inte samma pris i alla affärer, men det ligger runt 150 - 200 kr. Det är inte så mycket foundation i, men den är grymt bra!   


 



Av Wilma&Linnea - 29 maj 2013 14:47

Hej! Nu har jag och Wilma bestämt att vi ska starta upp en blogg igen. Nu till sommaren är det ju mycket

roligare att blogga mer, på vintern känns det mera som att de blir... typ en bild på snön & sen:

KOLLA DE SNÖAR! På sommaren händer det ju mer och då blir der ju automatiskt mer att blogga om, right?   

Jaja, vi ska iallafall försöka blogga så ofta som möjligt, ska bli kul faktiskt ! Kommer inte skriva så mycket om mig själv i detta inlägget, men kan ju skriva att jag heter ju då Linnea Svensson, och tjejen som jag bloggar med är min bästavän, Wilma. Jag är 13 och hon är 14! hehe. 

Vi har ju såklart inte alls många läsare, men vem vet vad som händer i framtiden?   

Ni kommer få se rätt mycket bilder när jag bloggar, allt från inspirations bilder till vanliga möööwp bilder i skolan, hehe. Hope u enjoy it! Här är lite bilder från dagen med Nora och Emelie! :) 



     

         

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Maj 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards