linneawilma

Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 3 juni 2013 22:08

Läste detta, herregud... gå runt med ett DÖTT barn i magen i 60 år... seems legit.. 

Tycker därimot väldigt synd om henne, eftersom det var för dyrt att ta väck barnet. 

Och så tänk... hon ville säkert antagligen bli mamma och så blir det missfall och så får hon gå runt med det döda barnet i magen som kunde stått jämte henne, vid liv.. usch



 

Av Wilma&Linnea - 3 juni 2013 21:18

Nora började ju för inte så längesen på vår dåliga skola, och norrevång är bättre , så nora ska antagligen byta tillbaka, jag säger bara NEEEEEEJ FFS, stanna för min o emelies skull! Kommer bli så tomt utan dig :'( <3

Av Wilma&Linnea - 3 juni 2013 19:55

Hahahaha förlåt bebi

Av Wilma&Linnea - 3 juni 2013 17:42

Haha...lite flumbilder. Bjuder!


Av Wilma&Linnea - 3 juni 2013 17:31

Som ni kanske vet är jag rädd för höjder, det är det som jag är absolut mest rädd för. 

När jag var liten var jag ALDRIG höjdrädd. Klättrade som en dåre överallt. Eftersom min mamma är jätte höjdrädd så "smittade" hon mig.. hehe. . 

Jag kan rysa bara av att kolla på video/film/bilder eller liknande där det är högt.

Höjder, fyfan.      





 


Av Wilma&Linnea - 3 juni 2013 17:17

Sorry för dåligt bloggande idag, ska försöka bättre mig! 

Large



Large


Large


Large


Tumblr_miaaof1u2b1rm4bgdo1_500_large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


 







Av Wilma&Linnea - 3 juni 2013 17:16

Innan för några timmar sen så slutade vi skolan och då såg jag Linnéa. Så jag sprang efter henne, Emelie och Nora haha.

Skrek typ efter dom haha. Nej men skulle säga en sak till Linnéa, men det slutade med att jag följde med de upp till byn.

När vi hade varit en stund i byn frågade jag henne om hon ville va, men sen blev det typ något missförstånd.. Men aja, Linnéa kom hem till mig sen. Fast jag var inte beredd på att hon skulle komma hem till mig, så hon bara öppnade dörren och sprang in och skrek. Blev seriöst skiträdd hahaha.   


   

 


Av Wilma&Linnea - 3 juni 2013 11:34

Är i skolan nu, drygt som vanligt. Sen så var jag ju så smart så jag tog tjocka joggingbyxor .... Smartass!
Vi har bara 1 prov kvar sen har vi inga fler! Längtar söööönder till sommarlovet. Sitter o väntar på att få gå in till spanskan nu o jag vettefan vart nora tog vägen :( besöksrekord igår igen, :D snapchatta mig, liinneasvensson! Bloggar senare när jag har tid! Lite bilder från dagen!

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards