linneawilma

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 14 juni 2013 20:01

Nora ska ju sluta på vår skola nu, så när skolan drar igång igen finns de ingen söt fin nora där. 

Hade jättegärna velat att hon skulle stanna. Visst vi har kanske inte alltid varit vänner men du är en sjukt underbar person och jag kommer sakna dig enormt! När du först började i vår klass så trodde jag aldrig att vi skulle bli sånna kompisar som vi blev. Jag hoppas att vi kommer träffas under sommarlovet med, med emelie o alla! Jag ÄLSKAR di Nora. 

Hedååå bebis <3 


   


 

Av Wilma&Linnea - 14 juni 2013 15:19

Ikväll drar jag till parken med Elin. Kul!   

Så pappa kör in mig till stan runt sex och så möter jag upp henne. Sen går vi till parken. Kommer säkert få stå i kö i en evighet haha.. Men aja, värt det i alla fall. Vet att jag sa att jag skulle lägga upp bilder på mig och Linnéa igår föresten, men vi somnade så blev inget med det. Fast vi tog ändå inte så många så skitsamma. Men loooooovar att ta en massa bilder ifrån ikväll.   

Ska ni med dit? Isåfall, kan ni kanske höra av er om ni vill träffas.  


  

 


Av Wilma&Linnea - 14 juni 2013 10:37

Hej!
Nu har vi ÄNTLIGEN sommarlov.
Jag o wilma gick upp klockan 6 o började fixa oss. När vi var klara var klockan 7:47 och vi skulle mötas vid kyrkskolan 7:50, så vi kutade ut till bilen. Vi han som tur väl va! I kyrkan var det rätt drygt, men vi satt där bara i ca. 35 min, sen gick vi till skolan o skulle få våra betyg! Jag blev faktiskt ganska nöjd, och nu kommer jag ju få pengar med :) De var bättre denna terminen än förra. När vi var klara och fick gå hem så hittade jag inte wilma o hon hade ju alla grejerna hos mig, o såklart var hennes mobil död.. :/ men sen ringde hon från hemtelefonen, hon hade alltså gått hen eftersom hon inte hittat mig. Om 1 och en halv timme ska vi åka till en restuarang o äta med släkten. Kan inte fatta att det ÄNTLIGEN är slut på skolan.. i 10 veckor iallafall. :)  Detta hoppas jag kommer bli det roligaste sommarlovet nånsin. Betygen jag fick kommer i nästa inlägg.  


 


Av Wilma&Linnea - 14 juni 2013 09:52

 

 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards