linneawilma

Alla inlägg den 8 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 8 juni 2013 23:12

Snapchat - wilmablomgren 

Facebook - Wilma Blomgren 

Kik - wilmablomgren 


 

Av Wilma&Linnea - 8 juni 2013 20:40

 

 



Av Wilma&Linnea - 8 juni 2013 15:53

Blir ingen tjejkväll ikväll, blev ändrat .. Synd, hade sett fram emot det jättemycket! Menmen, livet går vidare eller nu vad man säger haha.   


Aja, blir att vara hemma ikväll i alla fall. För vi ska ha gäster, så aa får väl va med mina nästkusiner då. Kommer kanske lite bilder senare från kvällen. Ha det bra!


 

 



Av Wilma&Linnea - 8 juni 2013 13:03

 

 

Av Wilma&Linnea - 8 juni 2013 10:51

Igårkväll hade jag precis kommit hem från att ha träffat sin morbror, och så ringer jag emelie o frågar vad dom är. Då var dom vid tallet (långasjön) och hon bad mig komma dit. Emil sa att han kunde hämta mig med moppen men först ville jag inte haha.. Men sen gick jag till hotellet och där hämtade han mig, sen körde han till tallet. Slog i benen flera gånger i marken haha...sen när jag kom dit så var imili bobo där och björn,hans tjej nathalie och jesper o en massa andra. Jag var där till 20 över 10 ungefär sen körde johannes hem mig och emelie åkte med emil så vi stannade lite vid hotellet sen o snackade lite. När vi va där skulle jag rida på emelies rygg men de gick åt helvete så båda trillade & jag trillade över henne, haha! Vet inte om jag ska träffa dom idag igen en stund, men sen ska jag hem til wilma så vi kan fixa oss lite för tror vi skullee hem till maja! Luktar rök idag för de va nåra som grillade...haha

Av Wilma&Linnea - 8 juni 2013 10:28

 

 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards