linneawilma

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 23:00

Tänker nu dissa en hemsida, som jag vet många tycker om.


ASK.FM

Denna hemsidan är den sämsta som skapats. Man kan få folk att mp sååååå dåligt där så att man tillochmed blir självmordsbenägen. Såklart finns det ju andra sidor där man kan göra det med, men det är på nåt sätt skillnad med ask.fm MIN ÅSIKT! Jag har tipsat många av mina vänner att sluta med ask. Ibland går det bara för långt där och jag vet att många av er håller med mig. Jag slutade med min ask, för jag ville inte att mitt självförtroende skulle bli helt förstört. Så jag la av med det, och självförtroendet blev bättre. 

Denna bilden hittade jag på google. Såna kommentarer kan ge en SÖMNLÖSA nätter, för man mår så JÄVLA dåligt av sånt.  Tjejen var hur söt som helst. Fyfan säger jag bara. 

 

 

 

 



 

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 22:50

Du är fin som du är, låt ingen ändra på dig eller liknande. 

 Alla är fina på sitt sätt. Om man ständigt får kommentarer om att man är ful ska man inte bry sig. 

Insidan gör utsidan. Man kan aldrig vara HELT perfekt, det är omöjligt, alla har brister, och det är därför man måste lära sig att acceptera dem.31891_511529768899603_1330701823_n_large


Large


Large


Large


Large


Tumblr_mk4jhotsvl1rv6d06o1_500_large


Tumblr_mezg3uiw6d1s0tvfuo1_500_large


Pic_511685a89606ee361db7247f_large


 



Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 22:47

 

 

 

 

 

 

 

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 21:49

Såg en kille som länkat en sida där alla pedofiler hängs ut, där man även kan se fb-profil, adress, osv. 

Jag tycker det är sååååå rätt åt dom att de blir uthängda där. Tycker därimot synd om hans familj & släkt som antagligen är oskyldiga. Men om pedofilen är det inte synd om. Asså det låter så sjukt...Sidan heter stoppapedofilerna, och det är där alla hängs ut. Jag tycker det kan vara rätt bra att kolla där, så att man vet om det är någon av dem man möter... vem vet? 

MÄN som TVINGAR kvinnor att ha SEX med dom... det är så äckligt så jag vill bara spy... 

ett vanligt ligg är ju en sak, men när man blir TVINGAD till det... nej.... bara... NEJ. 

Det sjukaste av allt är hur LITE straff man får. En hade taffsat ett dagisbarn i underlivet, och fick 4 JÄVLA MÅNADER för det!? Förhelvete säger jag bara... han förtjänade mer än det. En annan hade adopterat en liten thailändsk flicka och våldtagit henne under flera års tid. Han fick BARA 12 års fängelse. 

Vart är världen påväg? 

Äckel idioter. 

http://stoppapedofilerna.wordpress.com/


 

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 21:33

 

 

 


 

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 21:13

Man måste helt enkelt acceptera sitt utseende som det är, man valde inte själv hur man ser ut. Det finns dom som ser bättre ut än andra, men det är alltid insidan som räknas. Jag har haft dåligt självförtroende men nu är det mycket bättre. Förut hade jag aldrig kunnat lägga ut osminkad bild men nu kan jag det. Man måste bara lära sig att acceptera som man ser ut.

Ego

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 19:33

 

 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards