linneawilma

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 24 juni 2013 23:17

Gick skiiiitbra! Vi tränade i ca en timme. Vi tränade till musik, magen, 150 squats och så tränade vi med sånt dära rep som man tränar armarna med. Efter allt det i ca en halvtimme så tränade vi efter ett träningprogram, victoria secret workout. Superbra verkligen! När vi var klara, så sprang vi till juniorerna ungefär, lite längre, hade bra tempo och så! :) 

Sen hoppade jag in i duschen lite snabbt, sen skjutsade mamma hem oss till Wilma. Kommer ha världens träningsvärk imon, hehe, men det är det värt! Imon träffar vi Albert och Sune (David) somsagt, ska bli kul att träffa dom.


 


   



Av Wilma&Linnea - 24 juni 2013 22:39

FREDRIKA LINDSKOG: 


Superfin och snäll tjej som är bra vän med min mamma som varit hennes lärare, hehe! 

Skulle jätte gärna lära känna! 


TILDA LINDQVIST: 


Jättefin tjej som jag inte kännt så länge. Kan bli lite förbannad ibland men jaja, tycker om dig ändå! Lärde känna genom spanska gruppen! Hahah...


EMELIE SVENSSON: 


Min. Fin, het, smexig. Lärde känna i klockeback, där tyckte vi inte om varandra särskillt mycket, men när vi hamnade i samma klass blev vi närmre varandra. Först umgicks vi inte, men senare efter om och men så började vi umgås och det ångrar jag inte.  Saknad bebi. 


CLARA BENGTSSON: 


En tjej som jag gick i samma klass som i 3 år. Super fin tjej som jag saknar en hel del! Klart vi bråkade och så, men vi var ju bara typ 7 år, haha. 


LEONA AF WETTERSTEDT:


Damn, den tjejen! Vacker, perfektion! Har inte kännt alls länge, men hon är ändå en väldigt bra vän som jag hoppas jag lär känna ännu bättre och träffar oftare! Lärde känna genom att vi började skriva till varandra på fb, och sen bestämde vi oss för att träffas. 


EDLIRA ZUKAJ: 


Känner inte, men fin tjej, som jag gärna vill lära känna bättre! 


ALBERT LINDH: 


En random söt dude som jag är gift med på fb. Lärde känna genom Lelle och ska träffa imon :D 


TINTIN SJÖQVIST: 


En awesome tjej som jag hade väldigt bra kontakt med innan - bästavänner. Men sen slutade vi helt plötsligt umgås och NEJ det hade inte med bråk och göra, så vet faktiskt inte vad som fick oss att sluta umgås. Men varje gång vi träffas så kramas vi ju och så. Saknad tjej. 


DAVID (SUNE) JOHANSSON: 


Min långa söta sune. Lärde känna genom Lelle! Ska träffa imorgon! :)


HANNA KARLSSON: 

 

Gick i samma klass i 2 år. Vi tappade kontakten eftersom vi inte längre gick på samma skola (4 - 6) .

I 7an började vi ju på samma skola så då tog vi upp kontakten igen. Ångrar inte att vi gjorde det! Jättefin tjej, söt, o allt! Saknad! 


VICTORIA NILSSON: 


Min. Fin, saknar jätte mycket! Lärde känna genom stallet och där hatade vi varandra. Jag ville slå skiten ur henne, hahaha. Sen helt plötsligt i 7an blev vi jätte tajta (vet inte ens hur det gick till), men nu är du iallafall min Shichorita. 


SANDIE VENDEL: 

 

Gick i samma klass i 2 år, sen bytte hon, precis som Hanna skola, till korpadalsskolan. Vi tappade kontakten och jag saknade dom jätte mycket. Sen började vi på samma skola, men vi började inte prata med varandra förens typ efter några veckor. Det ångrar jag inte att vi gjorde! Superfin tjej! 


ALMA ERIKSSON: 

 


Lärde känna genom ridningen. Superfin tjej, som jag tappat kontakten med. När vi var små umgicks vi hela tiden, gjorde egna låtar, danser och sånt shit. Eftersom alma slutade på ridningen så slutade vi umgås och hålla kontakten. Hoppas vi kan ta upp kontakten nångång igen vännen! 


JOSEFIN ARMSTROOOONG DAGMYR: 

 


Denna tjejen saknar jag enormt. Lärde känna på fb tror jag....? Eftersom mamma varit lärare till henne tror jag,...? 

Så vi började skriva sen på nåt lov i höstas så bestämde vi oss för att träffas. Saknar somsagt, och brukar spela lol med henne c: Vi ska ses nästa vecka tror jag! 


IDA ALLA: 


Bråkade jätte mycket med i 5an/6an, men nu är vi såklart vänner igen och det är jag glad för! Vi har dock inte lika bra kontakt längre som vi hade förr. Men skitfin tjej! 


EMIL PERSSON: 


Känner inte denna killen, men fin kille! Skulle gärna lära känna bättre! 


TUVA-LISA OLSSON: 


Lärde känna genom dansen , vi gick i samma dansgrupp. Sen slutade hon (tror jag?) så vi snackar inte så mycket eller så längre, tyvärr! Men fin tjej! 


EMIL BORELL: 


Lärde känna för inte så länge sen, har tappat kontakten och träffas inte längre. Men fin kille! 


 




 



 

 

 

 





Av Wilma&Linnea - 24 juni 2013 18:39

Om nån timme kommer Wilma hit, sen jävlar! 

Hela dagen har jag bara tagit det lugnt.. för lugnt kanske... bara spelat spelat spelat spelat hela tiden! 

Haha, Wilma ringde nyss och lät som hon sovit hela dan (ett deperat försök att få mig att låta henne skita i träningen)

Hon ba: ööööööööööööeeeeeh, jag är tröööööööött...

Haha, den går jag inte på wilma ;) 

Riktigt tråkigt inlägg men just nu finns det ingenting att blogga om. 

Mitt mål är typ 100 situps idag, 100 squats, (stavning) 

Det borde göra susen! 


     


 

Av Wilma&Linnea - 24 juni 2013 14:39

Just nu gör jag inte så mycket, tar en liten paus ifrån arbetet mamma sa åt mig att göra hehe. Ska nämligen skrapa väck färg ifrån balkongen så får jag lite pengar haha. Hade inget att göra så tackade ja till det. Plus att jag får pengar, så ja det är väl la värt det ändå. Dock ska jag lägga dessa pengar på en grej till en viss person. Så det blir inga pengar till mig så egentligen, men aja! Kul att göra någon annan glad i alla fall!  Hmm.. 


Lite senare idag beger jag mig upp till byn för att träffa Linnéa. Vi drar senare och tränar rumpan och magen. Kanske lite kondition också, men mest det då. Får se helt enkelt! Mer uppdatering sen. 


 

 


Av Wilma&Linnea - 24 juni 2013 13:19

Idag kör jag och wilma ett pass med magen. Även rumpövningar. Vi har bestämt att vi ska göra såna här pass rätt ofta nu under sommarlovet, och jag lär göra det varje dag, säkert wilma också! 

Imon ska vi träffa 2 random killar, tror jag! David, även kallad sune och Albert. Typ 3 meter långa båda 2.. jo men visst! 

Ska spela i några timmar till, men sen ska jag träffa wilma, somsagt. 

Btw, igår beställde jag ÄNTLIGEN leggingsen. Hoppas nu de passar! :/ 

Tänkte köra såndär grej att folk ska gilla en status på fb, så kanske jag skriver om dom på bloggen, (inte alla då såklart). 

Så in och gilla statusen på fb så kanske jag väljer dig! 

Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till min facebook :) 



 


 

Av Wilma&Linnea - 24 juni 2013 11:16

 

 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards