linneawilma

Alla inlägg den 26 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 26 juni 2013 22:19



 

Av Wilma&Linnea - 26 juni 2013 15:04

Bomba med frågor, tack!


http://ask.fm/LinneaaSvensson


 

Av Wilma&Linnea - 26 juni 2013 14:49

Snart drar jag och wilma in till stan. Hon är ju typ sveriges rikaste människa, så kommer jag här, lika fattig som.. en nöt. 

Så hon lär ju köpa en massa idag, medans jag typ bara har råd till en tröja. Mina absoluta favvojeans gick sönder igår, de där militär byxorna, (kan ha nåt med ryggridningen o göra). .. . 

Så fml, köpa nya, som inte finns nånstans -.-

Kommer bilder från dagen sen, men så länge bjuder jag från 1 bild från igår på Albert och David! 


"Snuggingar 30 m framför". 



 

Av Wilma&Linnea - 26 juni 2013 14:15

Om någon timme drar jag till stan med Linnea. Känner att jag behöver komma iväg lite och bara vara med henne. Har en hel del att prata om och så.. Mår liksom inte så bra just nu, och Linnea är den första jag vänder mig till ovasett vad. Men ska bli roligt att köpa hem lite nytt till gaderoben också! Var ett tag sen jag gjorde det så det behövs verkligen haha.. Får se vad jag köper, men lägger upp bild/bilder sen! 


 

 

Av Wilma&Linnea - 26 juni 2013 13:45

 

 

Av Wilma&Linnea - 26 juni 2013 00:56

Har skaffat ask, JA, jag vet att jag skrev att det är en jävla mobbningsida, och ja, det tycker jag fortfarande! Men sen såg jag att man kunde göra så att de som bara har account där kunde fråga, så ja, vill testa och se om man får nåt elakt nu! Nu kommer jag säkert få massa jävla kommentarer om att jag är "feg" som inte gör så att alla kan fråga. Men trött på hat nu från anonyma jävlar, så lev med det.


http://ask.fm/LinneaaSvensson


Fråga nåt nu! 


 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards