linneawilma

Alla inlägg den 6 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 6 juni 2013 21:20

Tumblr_miiupalddu1s6o76io1_500_large


Large


Large


 





Av Wilma&Linnea - 6 juni 2013 21:06

Large


Tumblr_ml7lup94g61rw6ir6o5_500_large


Tumblr_mi84fytoax1s1xrc5o1_400_large


Tumblr_mgh3jvrgld1r8825ko1_500_large


 


  

Av Wilma&Linnea - 6 juni 2013 21:05


 


Av Wilma&Linnea - 6 juni 2013 20:45

  

 

 


 

 


Av Wilma&Linnea - 6 juni 2013 20:43

Nu drar jag igång igen med bloggningen! Var ju på swedenrock idag, sjukt mycket folk. Men det var kul!


Snackar skype med wilma just nu, och vi ska blogga mycket ni ikväll.

Imon är det ju skola igen... usch, men det är ju trotsallt fredag :) Klockan 2 idag kom Oscar o mötte mig och så gick vi och mötte 2 tjejer, det skulle egentligen varit 2 killar med men dom kunde typ inte. Pratade inte med tjejerna och varken känner eller vet vilka dom är. När jag och oscar skulle gå hem så satt de 2 fulla killar på gräset o så skrek dom efter oss och frågade om vi ville sätta oss, men vi bara gick o då skrek dom till mig: ELLER DU DEN TJEJEN DÄR, KOM O SÄTT DIG HÄR! -.- så fult va de.. haha! Riktigt jävla drygt i norje va de sen, eftersom det inte fanns teckning så man kunde inte göra ett skit hemma sen , så jag tvingade pappa att skjutsa hem mig.  22 dagar kvar till crazy club, ska dit med wilma o så tror jag maja med o nåra till skulle med (?) ska bli kul iaf! Aldrig varit där men nångång måste ju vara den första :) 


Jag mååååste köpa en jeans jacka men hittar ingen fin.  Får panik, måste ha en nu till sommaren men vafan alla fina är ju typ borta. Vill ha en ljus jeansjacka och lite kortare än vanligt, men nääääädå såna finns inte.  Vill ha sån som på bilden fast lite kortare.  :) 

 


 

Av Wilma&Linnea - 6 juni 2013 11:59

Hej! Jag har ju varit i norje både igår och idag men just nu är vi hos pappa för han ska upp o flyga med flygmaskin. Jag har inte kunnat blogga eftersom det är ingen täckning i norje. Alla är ju uppkopplade under swedenrock så det är omöjligt att gå in på nätet. Så trist att jag inte kan blogga! Halv 2 kommer oscar o möter mig sen går vi till sweden rock med 4 andra! Ska bli kul! Var ju där igår med och då tänkte jag köpa jackdaniels linne, men det var så stort så köpte ett skal till mobilen istället. Vi hörs! Ikväll eller imon bloggar jag!

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards