linneawilma

Alla inlägg den 29 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 29 juni 2013 22:08

Har inte bloggat något idag, förlåt för det. Men har verkligen inte vetat vad jag skulle bloggat om, inga bra ideér liksom. Ni får jättegärna skriva i chatten på facebook vad ni tycker jag kan blogga om. Som då tillexempel, hiss/diss o.s.v Bara att komma med förslag!! 


Facebook: Wilma Blomgen 


 

 

Av Wilma&Linnea - 29 juni 2013 13:28

Här kommer 3 bilder från gårdagen med Wilma, David och Albert, som dock bara var med oss i 2 ½ timme nåt  sånt. Rätt så jävla fryg dag var det, eftersom det är helt dött i asarum. Finns INGET att göra där. Så vi gick typ bara runt. Men David kommer antagligen hit på måndag, men får se om jag ska vara med. Kanske hittar på nåt annat istället! I slutet var det iallafall lite roligare, då gick vi hem till Wilma och kollade på Scary Movie 1. Sen följde vi David till kyrkan, där han och Albert skulle bli hämtade av Alberts pappa. Vi sa hejdå till killarna, sen gick vi hem till Wilma och kollade lite till på filmen, sen hämtade pappa mig. Tur att Sandie och Hanna kom när det var som tråkigast, de va ju iallafall sociala. c: 



 

- Dålig bild- 


 

Av Wilma&Linnea - 29 juni 2013 12:09

Idag ska jag förmodligen träffa Emelie Lindahl. Hon bor ju i skåne nånstans, så vi träffas inte alls ofta, så ska bli kul! Vet inte vad vi hittar på men nåt lär det ju bli. Så jaja, uppdaterar mer senare från dagen. Imon vet jag inte som händer, så se! Nejmen, spelar lite nu, sen drar jag hem till mamma en liten stund, sen träffar jag somsagt Emelie! 

Wallaaaa bitcheez - 


 


 

...

Av Wilma&Linnea - 29 juni 2013 12:07


 

Av Wilma&Linnea - 29 juni 2013 00:03

 

 

 

 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards