linneawilma

Alla inlägg den 10 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 10 juni 2013 21:50

Large


Ta aldrig självmord, vad ni än gör. 


 

Av Wilma&Linnea - 10 juni 2013 21:45

    

 

  

 

 

 

Av Wilma&Linnea - 10 juni 2013 21:44

Large


Large


Large

Large


LargeLarge


Large


Large

 


Av Wilma&Linnea - 10 juni 2013 21:35

Medans vi hade musik kom emil till skolan. Vi satt ute så vi snackade lite med han. Sen slutade vi så jag drog hem & somnade (såklart). Sov i typ 3 timmar, sen vaknade jag av att mamma sa att det hade ringt jättemycket från min mobil..jag kollade och hade typ 5 missade samtal och sms från jesper och massa fb meddelanden från alla som undrade vart jag va. De ringde mig och sa att de va påväg så jag sprang snabbt upp och klädde på mig och sen åt jag lite snabbt. När jag kom ut så var emelie, emil och jesper där. Senare så kom johannes. Vi väntade på honom utanför mitt. Sen stack jag o emelie snabbt hem till henne för hon skulle byta kläder. Sen kom de med mopparna och mötte oss, och då stack vi till en korsning nära kyrkskolan o där satt vi rätt länge. Sen kom söte sandie för hon hade sett oss från balkongen, så hon var med oss en stund. Sen skulle jag följa henne till affären men då missuppfattade alla de så när vi kom tillbaka hade de stuckit. Foreveralone. ._. Så jag drog hem o sandie med, och när jag var halvägs hemma, vilka ser man då om inte emil o jesper som åker iväg i en jävlans fart fast de såg inte mig såklart. Inget hejdå ingenting :( aja, sitter i soffan nu, ska snart sova. 3 dagar kvar av skolan.... <3 tack för idag fina vänner!

Av Wilma&Linnea - 10 juni 2013 00:21

Inte så många, men några iallafall!
Skola imon...men sista veckan ju! Tagga sommarlov, och TACK för helgen alla som var med o gjorde den awesowe.

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards