linneawilma

Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 11 juni 2013 20:20

broken.  | via Tumblr


 

Av Wilma&Linnea - 11 juni 2013 18:16

Söt text lelle skrev innan!:*
Iallafall, det började med att lelle ringde mig o sa att hon var framme vid asarums kyrka. Så precis när jag skulle börja gå så kom emil o johannes till henne, så hörde jag emil säga "jag kör o hämtar henne". Så han kom med moppen och så skjutsade han mig till lelle som väntade med johannes. Kramade henne lääääänge! Inte träffat på 4 år eller nåt känns de som. Sen skulle dom iväg o hämta nåt vid deras skola, så vi hade rätt tråkigt. När de väl kom tillbaka var det dags för lelle att åka hem, emil skulle skjutsa henne o han sa att jag skulle vänta där för han kunda skjutsa mig med, men jag orkade inte vänta så jag gick hem... Så jaa...fan, vi hann ju inte träffas så himla länge! Men det var kul iallafall! Få se när vi ses igen, hoppas det blir snart. <3

Av Wilma&Linnea - 11 juni 2013 16:46

Är väldigt trött på att folk försöker sänka personer till botten. Jag vet att alla har sina egna årsikter om allt och alla, men man behöver inte gå runt och snacka skit om folk för det? Håll det inom er istället. Har ni inget bra att komma med så kan ni lika väl hålla tyst. Alla är fina som de är, lär er det. Alla är unika.  LÅT INGEN FÖRSÖKA TRYCKA NER ER!


 

 

 

 

 

 

  




Av Wilma&Linnea - 11 juni 2013 15:00

Hej allihopa, de är lelle här.
har smygit in mig på linnéas dator och nu bloggen för att skriva hur fin hon är och att jag 
har verkligen saknat henne, är så roligt att vara med henne idag! 
Världens undebaraste bobo hihi, lavio.
// Leona   

min blogg > fames.se/leonaafwetterstedt

Av Wilma&Linnea - 11 juni 2013 14:46

 

 

 


 

 

 



Av Wilma&Linnea - 11 juni 2013 10:41

Haha, på svenskan så kollade vi på nåt program om hur övervakade vi faktiskt är på nätet. 

Och sen sa dom att vi ser bara det vi vill se på fb. Fb "föreslår" massa vänner åt oss och de visar bara det som en själv är interesserad av. Alltså kan man inte se alla inlägg som alla lagt ut på fb ... även om man är vänner på fb... 

Blev lite confused där... för visste inte att vi inte ser allt för att fb sorterar bort det... 

Men ändå rätt läskigt att vi är så övervakade på nätet... jag bryr mig inte särskillt mycket, men om man tänker efter är det ändå rätt obehagligt. 

 

Av Wilma&Linnea - 11 juni 2013 09:55

Idag ska jag inte göra så mycket, utan ska bara  fixa biljett till parken på fredag typ. Ska nämligen dit med Elin

och träffa lite folk tror jag. Blir ju även att se Robin    Haha nejmen det blir säkert roligt. Hoppas jag i alla fall. Kanske drar någonstans efter med, men får se. Annars tror jag att jag drar hem. 


Just nu gör jag inte så mycket för är klar med uppgiften på SO n. Så tänkte jag kunde göra ett blogginlägg bara för att hehe. Men nu ska jag dra vidare till matten. Mer uppdatering sen. 


 


Av Wilma&Linnea - 11 juni 2013 09:31

Sitter och väntar på betyget nu. Lisa som vi har i SO/SVENSKA tar ut en och en åt gången och berättar betyget.... snart jag... usch. OMG NU ÄR DE JAG!!!!

________________________________________________________________


Uppdaterar inlägget, fick C i svenska, historia och religionen. SUPERGLAD! 

Hon sa att jag hade jobbat jättebra under lektionerna och varit aktiv. Vilket jag inte riktigt kan medge att jag gjort alla lektionerna..

Efter skolan drar jag till långasjön med Lelle och Sandie, och säkert några mer. Ska bli skitkul! Ska dock inte bada, imed att jag är sjuk. Vill inte va sjuk till sommarlovet ju.. 


   


 


 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards