linneawilma

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 23 juni 2013 23:51

couple | Tumblr


 



Av Wilma&Linnea - 23 juni 2013 23:44

Killar med magrutor... gosh. <3





 

Av Wilma&Linnea - 23 juni 2013 21:31

Allt började med att vi börja skriva lite förra veckan, och nu typ känner vi varandra jättebra!   

Det var så att vi började snacka pågrund utav att han är Erics kompis, och han ville träffas och så, jag med såklart!  Så nu har vi snackat skype några gånger och nu känner vi som sagt varandra superbra! 

Tycker ni kan ta och adda denna killen! Klicka HÄR för att komma tills hans facebook. 


Han ville att jag skulle skriva ett inlägg om han, så här har du lucas!   

 

Av Wilma&Linnea - 23 juni 2013 19:53

Ja, som ni läste i Wilmas förra inlägg, vi blev FÖRFÖLJDA av en i typ 14/15 års åldern. 

Han skrek: EYY TJEJER! Sen sköt han bollen efter oss. 

Till Wilma skrek han:  EYY TJEJEN KOM HIT SÅ SKA JAG LÄRA DIG SPELA BASKET! 

hahah, men vi sprang och gömde oss i EMELIES uppfart till hennes hus, haha, tur att ingen såg oss. 


Vi tränade på flitigt idag! Sprang jätte mycket i backar, tränade magen, rumpan och gjorde armhävningar.

Vi var ute i ca. 1 timme. Visst, det är jobbigt, men det är när det är jobbigt som man ska fortsätta! 

Ska sluta med allt godis, socker och skit nu. 1 steg närmare mot drömkroppen. 

Tack för idag Wilma! High five ;) 


Elsemoms | via Tumblr


Tumblr


 


 

Av Wilma&Linnea - 23 juni 2013 19:17

Jag trodde detta skulle bli en toppendag, liksom hade saknat Linnéa jättemycket. Men även sett fram emot träningen såklart!! Så jag gick upp emot byn för skulle möta henne. Då ser jag en på Kyrkskolan som spelade basket, tänkte liksom inte så mycket på det. Men när jag går förbi Kyrkskolan så börjar han ropa på mig om att jag skulle gå till han och en massa skit. Så det var klart att jag blev rädd. Fast pratade med Linnéa samtidigt och hon sa att jag skulle gå till kyrkogården så då gick jag till henne. Men när vi vänder oss om så ser vi att han börjar gå efter oss.. Shiit vad vi blev rädda asså.. Även om Linnéa ropade till han att sluta följa efter oss så gjorde han inte det. Vi sprang så fort vi kunde.. Men han såg oss och följde efter.. 

Fast sen smög vi in vid någon trädgård bakom en buske för att han inte skulle se oss. Efter en liten stund går han förbi och vi går tillbaka igen, fast emot Stenbacka. Där tränade vi konditionen och magen. Men efter en timme ungefär slutade vi och så skulle vi gå hem. Fast innan jag skulle gå hem skulle jag följa Linnéa till reptil. Det slutade med att jag sprang hem.. För att jag såg han som hade följt efter oss tidigare i byn... 


Men förutom att han följde efter oss så har det varit en bra dag, så tack för dagen!   

 

Av Wilma&Linnea - 23 juni 2013 15:51

 

 

 

 

 

  '

 

 

 

 

 


Av Wilma&Linnea - 23 juni 2013 15:33

Om en stund så möter jag upp Linnea för vi ska springa, whohoo. Haha, nejmen det är kul!   

En utav de bästa sakerna jag vet. Fint väder med, och det gör saken ännu bättre ju. 


RUN BITCH, RUN! 


 

 


Av Wilma&Linnea - 23 juni 2013 15:15

Är äntligen hemma från campingen nu. SÅÅÅÅÅÅ skönt! Har verkligen längtat hem. Och vädret där uppe var ju kaous, och här är det ju lite sol och så! Idag ska jag träna med Wilma, som vi skrev igår. Vet inte riktigt hur vi ska träna, men magen är iallafall det viktigaste. Tror vi springer med. Ska bli kul! Jag tycker faktiskt om att träna, och när det gör ont, och det blir jobbigt, det är då man vet att det gör nytta! (y) 

#träning #magrutor .... hehhee, eller inte. 

Men iallafall, ska äta lite strax, köttfärsås med spaghetti , typ en av mina favoriter, WOOOP WOOOP. 

Smart jag var innan idag... skulle hjälpa mamma att bära lite grejer vid campingen, och såklart lyckas jag tappa ett glaslock på asfalten, smartass nr. 1 ! :D eller. 

Tar fan sönder allting ju -.- 

Be afraid, be very afraid people. 

Men , nu kommer lite bilder som jag tagit under veckan vid campingen, wallaa! 








 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards