linneawilma

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 25 juni 2013 22:24

Dagen började med att jag och Linnea vaknade för att min lillebror och hans kompis sprang runt i huset och skrek haha. Men sen steg vi upp och började fixa oss lite smått. Skulle ju träffa David och Albert! Sen när de skrev att de var i asarum gick vi upp emot kyrkan. Vi hade aldrig träffat de innan så det var ganska tyst när vi sågs hehe.. Menmen efter nån timme snackade vi och så. Bestämde att vi skulle gå till donken, fast sen började det regna så jag och Linnea skulle klart hålla på och fjanta oss. När vi var framme på donken gick vi in och köpte dricka typ sen gick vi ut och satt oss. Var ganska tyst där ute haha. Hade liksom inget att prata om.. Men sen bestämde vi oss för att gå in på Netto för jag o Linnea ville ha en redbull hihi.  Haha nejmen aa, så vi gick in där. Efter att vi kom ut därifrån träffade vi några och pratade lite med dem. När vi gjort det drog vi in till stan haha, sen kom ösregnet. Så vi sprang as fuck, eller jag i alla fall i med att jag hade bara ett linne. Dock hade jag Linneas jacka på mig tills hon och jag kom överens om att vi skulle ha den över våra huvuden, hahaha såg säkert helt stört ut men aja. När vi var inne i stan så gick vi in i citygallerian och efter en stund gick vi ut igen för blev jättevarmt haha. Träffade Maja och Thea också! Så snackade med dem lite om allt möjligt, hade inte träffats på ganska länge juu..Sen när vi skulle bege oss hem igen så fick jag skoskav     

Så tvingade David att bära mig haha. Men han var snäll så han typ bärde mig hela vägen tillbaka till asarum. Tack hihi!


När vi kom hem till Asarum så skulle vi (jag och Linnea) egentligen dragit hem till mig och ätit men vi gick och kollade busstider i hela byn med Albert och David. Men efter en timme tror jag? Så stack vi hem till mig och åt. När vi gjort det stack vi upp till byn igen för de skulle inte hem förens tio.

Men det har verkligen varit en riktigt bra dag, så tack för dagen! 


 

 

 

 

Av Wilma&Linnea - 25 juni 2013 02:00

Linnea typ satt och tjata om att vi skulle äta yoghurt i hundra femtio elva år så jag började snacka om något helt annat? Haha, vettifan vad jag sa om jag ska vara helt ärligt.. Men jaja haha.. I alla fall så satt hon och tjata om den där yoghurten så jag råkade ta tag i hennes finger och knäcka det .. Asså jag bröt inte fingret på henne men det kom sånt "knäck" ljud. Så det lät över hela rummet och mina föräldrar sover nu, tur att de inte vaknade i alla fall haha! Vet att det låter helt störd men hade inget annat att blogga om. Men nu måste jag väl bege mig till köket med Linnea där vi hör hemma haha, Puss! 

 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards