linneawilma

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 5 juni 2013 20:30

ALLT är bara skit just nu. Jag orkar seriöst inte ta emot något negativt mer. Det finns allt för mycket utav det. 

 

 


Av Wilma&Linnea - 5 juni 2013 18:35

Hej! Skulle ju träffat Lelle, feffe o maja tror jag hon hette, men wilma hade missuppfattat allt och trodde att jag hade busspengar till henne med. Så vi sket i det, blev jätte besviken för ville verkligen verkligen träffa Lelle, saknar henne. 

Ska cykla hem från wilma nu. På lördag ska jag o Wilma hem till Maja, hon har födelsedagsfest, och har aldrig träffat henne innan, så ja :) Kul att jag fick bra kommentarer efter "mobbningsinlägget". :) Nu ska jag till Norje sen så ska jag , pappa o millis gå en stund vid swedenrock. haha vi hörs


 


     

Av Wilma&Linnea - 5 juni 2013 14:07

Vi hade ju provet idag, matteprovet. Trodde först det skulle gå åt helvete, men såfort jag kom igång så gick det bra! Jag gjorde alla och jag tror jag får höjt betyg på det! yey! Riktigt stolt över mig själv. Sitter utanför SO salen nu, sista lektionen idag.

Av Wilma&Linnea - 5 juni 2013 10:28

ÄNTLIGEN sitter piercingen där! Gjorde det igår tillsammans med nora,
Nutti <3

Av Wilma&Linnea - 5 juni 2013 08:42

Har hemkunskap nu, så vi håller på att göra kladdkaka haha.

Av Wilma&Linnea - 5 juni 2013 00:59




   


   



  

Av Wilma&Linnea - 5 juni 2013 00:41

Tänkte nu skriva om nåt ganska weird... tvångstankar

Jag hade ENORMA problem med det när jag var mindre. USCH, ett redigt helvete. 

Varje gång jag satt vid datorn så va jag tvungen att PUSSA skärmen (vet inte varför) , var ju dock bara typ 8 -9 år, men ändå. Jag var tvungen att pussa alla mina 3589720948 gosedjur typ 10 gånger, alla precis lika många, så att den ena inte skulle känna sig utanför. När jag går på sådana där "kanter" vid vägar där det är streck, man kan ju typ gå 2 steg sen kommer nästa streck och så fortsätter det så, iallafall, när jag går på sånna så måste jag ALLTID ta exakt lika många steg annars måste jag backa. Usch, det är fan hemskt asså. Jag hatar att slänga mat som är kvar på tallriken, det känns som att matbiten känner sig ensam eller nåt :c 

Men fan va jobbigt det var när jag var mindre. Haha helt sjuk ju x'D Ibland när jag sitter i bilen påväg nånstans så måste jag trycka med tänderna mot varandra 2 gånger innan nästa lyktstolpe kommer... det går seriöst inte att sluta! 

Iallafall, ett litet weird inlägg var det ja om mina tvångstankar..hehe

Nu ska jag sova, godnatt!


haha, !

   

Av Wilma&Linnea - 5 juni 2013 00:34

Idag efter skolan ska jag somsagt följa med wilma hem. Ska hjälpa henne fixa ett par grejer. 

Sen efter det kanske vi sticker till byn och träffar Lelle och Feffe, och färgar Lelles hår.. eller ja, Feffe ska göra de. 

Jag blir hämtad runt 7 och sen drar jag till Sweden Rock    haha... 

Ska bli kul! Ska även kolla efter ett Jack Daniels linne där, ett svart, så kan jag & wilma byta om jag vill ha de vita nångång. FAN, prov imon med. Sitter och skrattar åt Ali Khaleds film "Jag och min flickvän", HAHA! Så fult ;)

https://www.facebook.com/photo.php?v=533635736693555&set=vb.100001414000290&type=2&theater

Ska ÄNTLIGEN få träffa Lelle igen, var ju typ 39488 år sen vi sågs sist om inte längre. Hoppas nu bara de blir av, kommer bli grymt besviken annars. 

 




 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards