linneawilma

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 21 juni 2013 22:17

Eftersom att jag är sjuk så har jag inte kunnat sticka iväg idag.. Vart meningen att jag skulle vart med Emme, fast blev inte så. Men drog upp en liten sväng till mormor och käkade med familjen och släkten. Tog inte bilder där ifrån, men bjuder på två stycken på mig i alla fall. Hoppas ni får/har en riktigt bra midsommar!  

Men nu är jag hemma själv och har tråkigt så ni får gärna ringa på skype!   

:wilmabblomgren

 

  

 

 



Av Wilma&Linnea - 21 juni 2013 17:03

Tänkte tipsa om en riktigt bra klädsida för er killar!  Stayhard.se   Klicka HÄR för att komma till sidan.



 

 


    '

 

 

 



Av Wilma&Linnea - 21 juni 2013 16:46

Mat värd att dö för. 

Blir fan hungrig av att kolla på bilderna :s


Healthy | via Tumblr


true love | via Tumblr


Healthy | via Tumblr


Healthy | via Tumblr


Motivation. | via Tumblr


Healthy | via Tumblr


Healthy | via Tumblr


Fit Sport Girl | via Tumblr


Healthy | via Tumblr


(1) Tumblr - Polyvore'


break the rules. | via Tumblr


Healthy | via Tumblr


Choco onyttig skit men god skit, check!


Healthy | via Tumblr


Healthy | via Tumblr


Live a Healthy Life | via Tumblr


Live a Healthy Life | via Tumblr


 



Av Wilma&Linnea - 21 juni 2013 11:27

Jahopp... trodde man var skyddad i bilen från blixtar ju.. men sen ser man denna kommentaren. 

Frågade kenny med och han sa att det var sant...

I dont wanna live on this planet anymore.. 


Täckte över namnet för tror inte han tycker det är så kul om jag skriver ut hans namn på bloggen. 

Så häng inte upp er på det. TACK!! 


 


 



Av Wilma&Linnea - 21 juni 2013 10:15

Följde med mamma och kenny ut när dom skulle plocka blommor. 

Så tog lite bilder också, dålig kvalité på dom men skitsamma. 

Glad midsommar på er alla! Jävla väder... det var fint väder här innan och alla i blekinge uppdaterade på facebook att det regnade och åskade... HAHA .. tänkte, fan va gitt att va här i småland då så man slipper det...

Men SÅKLART kommer det ösregn och åska... jag är dessutom rädd för åska, så blir väl att sitta i bilen där man är "safe". 

 







 


Av Wilma&Linnea - 21 juni 2013 00:52

Har verkligen hur tråkigt som helst, så snälla gör mig lite glad haha. 


Facebook- Wilma Blomgren

Kik - wilmablomgren

Snapchat- wilmablomgren 



PUUUUSSS 

 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards