linneawilma

Alla inlägg den 19 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 19 juni 2013 21:15

Snutti, hatar att se dig ledsen. Du vet vart du har mig och du kan snacka med mig när du vill! 

Hatar att det är folk som trycker ner dig. Usch. Va stark, det vet jag att du är! Saknar dig! 

Ingen lång text alls, men jag älskar dig något enormt bebo. Hoppas du vet det. 


   


 


Av Wilma&Linnea - 19 juni 2013 18:40


 

Av Wilma&Linnea - 19 juni 2013 18:10

Idag har jag inte gjort så mycket utan bara varit hemma. Är förskyld och shit nu .. Orkar inte.. Tack ännu en gång för du smittade mig Linnéa haha. 

Imon ska jag dra hem till Emme för att träffa henne, Emelie och Elin. Har aldrig träffat Emelie innan heller så ska bli kul att göra det!   Har inte så mycket mer att skriva, så ja.. Ha det bra!  


 

 

Av Wilma&Linnea - 19 juni 2013 16:57

Idag har jag verkligen inte gjort någonting. 

Rätt dryg dag, men det gör ingenting. 

Imon åker jag iväg på camping, stannar där i 4 dagar nåt sånt. 

Ska bli riktigt satans skönt. Vill bort från asarum, det är en sak som är säker. 

Ska dit med mamma, mammas kille och ysa (tror jag). 

Firar midsommar där och så. 

Sitter och spelar Lol nu, och det kommer jag fortsätta göra resten av kvällen. 

Tråkigt inlägg, jo men tjenaaaa! 

Men har varit lite nere på senaste tiden, har ingen ork till någonting längre. Hoppas gnistan kommer tillbaka igen. 


 


 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards