linneawilma

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 13 juni 2013 22:16

Går & lägger oss nu, tagga upp 5 imon! 

GODNATT PUSSSSS <3<3<3

 


 

Av Wilma&Linnea - 13 juni 2013 18:13

Snart drar jag till Linnéa. Egentligen skulle vi varit hemma hos mig ifrån början, men vi ändrade det sen. Blir ju närmare till kyrkan ifrån Linnéa och så. Vet inte riktigt vad vi ska göra, för är sjukt seg efter dagen. Men bilder ska vi ta iallafall som kommer upp på bloggen lite senare ikväll. 


 

 

Av Wilma&Linnea - 13 juni 2013 15:03

Vad va det jag sa.... ? JAG VISSTE att jag skulle få mardrömmar... dock handlade det inte om "munken med vit mask", utan om mammas kille KENNY , och massa andra var med i den, bla. emelie, nora, oliver och en som "my freaky mind" skapade. 

Jag stog ensam i korridoren och skulle låsa upp mitt skåp, och när jag kollar åt vänster står kenny där, blöt, som om han drunknat och så va han ett spöke, och så kom det sånt läskigt ljud som bara är med i skräckfilmer. Jag skrek och kastade hänglåset på honom och då åkte han ut i luften... liksom suddades ut... helt plötsligt kommer oliver silnäs gåendes , likadan som kenny, dränkt och död.. fast han stog inte stilla som kenny gjorde. Sen nu i efterhand har jag döpt den drömmen till The haunted school... va precis så jag kände. Liksom, det var som klassisk POP-UP, man kunde stå o kolla åt ett håll och om man vände sig om så ba stog de en död där, ännu värre att MUSIKEN i drömmen var sån läskig BAAAAM som är i skräckfilmer... och fioler o skit.. ah ni fattar! Och liksom, undra varför det var just OLIVER och KENNY som var döda?  ... FYFAN, värsta drömmen jag haft i hela mitt liv. 


Idag var vi ju i väggabadet med en massa klasser från både stenbacka och andra skolor. Har ju varit fint alla dagarna i veckan , utom just denna dagen då vi ska bada... jag hade ju tänkt sola o allt men NÄÄÄÄÄEEE då. Kallt som fan var det, så jag, emelie o nora badade bara en gång lite snabbt. Vi var där till 12, sen fick man åka hem. På morgonen skulle vi ju fått skjuts dit med moppe, men Johannes kunde inte o Emil ville inte köra, så kenny va snäll och skjutsade oss. När vi skulle hem så skulle emil skjutsa oss, men nora ville inte åka själv i bussen hem, så vi åkte med henne. Stack hem till emelie en liten stund, men stack rätt snabbt igen, eftersom mamma smsade o påminde mig om ridningen som är klockan 4 på janneberg. Så ska strax byta om. Senare ska jag sova över med wilma, och så går vi upp klockan 5 imorgon o fixar till oss oh allt. De va meningen att vi skulle sova över hos Wilma men jag tror det blir hos mig, mycket närmre o allt ju. 

Har tyvärr inga bilder från dagen. 


 


 

Av Wilma&Linnea - 13 juni 2013 14:27

Idag var vi och några andra klasser på vägga. Man fick välja ifall man ville bada eller inte, men jag struntade i det. För det regnade, och vill inte bli mer förskyld än vad jag redan är. Fast Linnéa, Emelie och Nora gjorde det. Så jag typ höll på med min mobil istället haha. Tog dock inga bilder ifrån dagen, men bebo Linnéa kommer hit sen. Så då kommer det upp lite bilder på bloggen. Var seriöst någ den tråkigaste dagen denna vecka.. Usch, hoppas inte det regnar imon i alla fall. Är ju skolavslutning då!   


 

 

Av Wilma&Linnea - 13 juni 2013 13:20

 

 

Av Wilma&Linnea - 13 juni 2013 00:00

Jag mötte Wilma vid reptil med cykeln vid 7 ungefär. Sen träffade vi Sandie, Hanna, Marie o några till i typ 20 min, sen skulle jag och Wilma cykla hem till mig. Så jag skjutsade henne och så när vi kom vid kyrkan så hör jag jag wilma bakom mig: "ÖÖÖÖÖÖÖÖÖK OMG!!!!" 

Jag ba "VA ÄRE!?"

Så pekade hon mot kyrkfönstret.. och då sitter det en gubbe med vitt ansikte och typ munkfrisyr och brun kappa i ett rum där uppe... fyfan va vi skrek... omg .Hade jag lugnat ner mig hade jag tagit kort, men cyklade iväg fort som fan så hann inte... sen bara försvann han. Kommer serriöst ha mardrömmar inatt.

Men måste ju sova ändå... godnatt.

 

   

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards