linneawilma

Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Värsta natten i hela mitt liv

Av Wilma&Linnea - 13 juni 2013 15:03

Vad va det jag sa.... ? JAG VISSTE att jag skulle få mardrömmar... dock handlade det inte om "munken med vit mask", utan om mammas kille KENNY , och massa andra var med i den, bla. emelie, nora, oliver och en som "my freaky mind" skapade. 

Jag stog ensam i korridoren och skulle låsa upp mitt skåp, och när jag kollar åt vänster står kenny där, blöt, som om han drunknat och så va han ett spöke, och så kom det sånt läskigt ljud som bara är med i skräckfilmer. Jag skrek och kastade hänglåset på honom och då åkte han ut i luften... liksom suddades ut... helt plötsligt kommer oliver silnäs gåendes , likadan som kenny, dränkt och död.. fast han stog inte stilla som kenny gjorde. Sen nu i efterhand har jag döpt den drömmen till The haunted school... va precis så jag kände. Liksom, det var som klassisk POP-UP, man kunde stå o kolla åt ett håll och om man vände sig om så ba stog de en död där, ännu värre att MUSIKEN i drömmen var sån läskig BAAAAM som är i skräckfilmer... och fioler o skit.. ah ni fattar! Och liksom, undra varför det var just OLIVER och KENNY som var döda?  ... FYFAN, värsta drömmen jag haft i hela mitt liv. 


Idag var vi ju i väggabadet med en massa klasser från både stenbacka och andra skolor. Har ju varit fint alla dagarna i veckan , utom just denna dagen då vi ska bada... jag hade ju tänkt sola o allt men NÄÄÄÄÄEEE då. Kallt som fan var det, så jag, emelie o nora badade bara en gång lite snabbt. Vi var där till 12, sen fick man åka hem. På morgonen skulle vi ju fått skjuts dit med moppe, men Johannes kunde inte o Emil ville inte köra, så kenny va snäll och skjutsade oss. När vi skulle hem så skulle emil skjutsa oss, men nora ville inte åka själv i bussen hem, så vi åkte med henne. Stack hem till emelie en liten stund, men stack rätt snabbt igen, eftersom mamma smsade o påminde mig om ridningen som är klockan 4 på janneberg. Så ska strax byta om. Senare ska jag sova över med wilma, och så går vi upp klockan 5 imorgon o fixar till oss oh allt. De va meningen att vi skulle sova över hos Wilma men jag tror det blir hos mig, mycket närmre o allt ju. 

Har tyvärr inga bilder från dagen. 


 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 20:25


Idag efter skolan, så satt jag bara vid datorn. Sen ringde Emelie och ville att jag skulle komma ut, så det gjorde jag. Vi gick lite foreveralone i byn, sen fick vi syn på 3 killar som vi sett på östersjö innan. De var la trevligt, men de skulle ta b...

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 20:20


Kan ju knappast bara vara jag som saknar barndomen som fan. Man brydde sig inte hur man såg ut, eller hur man klädde sig-  Åh, tänker typ varje dag tillbaka på den tiden. Kollade bolibompa på morgonen, lekte med sina leksaker. Nu handlar allt, exak...

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 09:50


       

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 09:41


     

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 09:34


Att jag alltid ska råka ut för något. Alltid hela tiden, varför just jag? Jag som mådde bäst, jag som var på toppen..  Men jag vill kämpa, jag vill vara stark. Det vill jag verkligen. Efter att gå igenom mycket, saker som man inte borde göra. Har j...

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards