linneawilma

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 17 juni 2013 22:37

Innan jag träffade emelie o dom idag så var jag o pappa hos några som heter Jim & Birigitta. Dom har en superfin hund som heter Trixa, så medans pappa dryg pratade med dom så busade jag med henne. Skulle lätt vilja ha henne!

Efter vi hade varit där så stack vi till farmor, hon är i tyskland, så vi ska ta hand om hennes katter under tiden. 

Osminkad osv. 

EDIT: Lika bra att lägga till att jag tog bilden med retrika, med en effekt som tydligen "mörkar" upp ögonen. Fick kommentar om att jag har eyeliner på bilden. NEJ, det har jag inte, det är den retrika effekten som gör att det ser ut så. End of discussion. 








 



Av Wilma&Linnea - 17 juni 2013 22:32

Har uppdaterat sämst idag! Därför att jag har träffat emelie, johannes, simon och emil. Dom kom hem till mig och sen åkte vi runt, fast dom hade inga extra hjälmar så emelie skjutsade mig på cykel. Stackars johannes tappade sina moppeglasögon, dom som sitter på hjälmen, han körde runt o letade överallt men han hittade inte dom :/ Vi stack iallafall till donken, vi var där i typ 50 min nåt sånt. Sen när vi skulle dra så skulle emelie gå ner för en brant stig med sin cykeln, då kom de en sten så cykeln hoppade iväg så emelie trillade rätt in i nässelsnår,
typ 1000 nässlor, o en emelie...fyfam,stackarn! Alldeles prickig överallt på benen, hon hade ju shorts o allt! Sen stack vi till ica, men vi köpte inget där, fråga mig inte varför. Så vi stack till reptil och där köpte simon monster till emelie. Simon stack hem o johannes stack hem jätte tidigt så han va inte med vid donken eller så. Sen stack vi hem till emelie och där stannade jag bara 10 min, sen gick jag hem. Imon vet jag inte vad jag ska göra..få se om jag orkar göra nåt..riktigt trött...ska inte sova än på ett tag men ska gå o lägga mig tidigare än vad jag gjorde igår iallafall!

 





 

Av Wilma&Linnea - 17 juni 2013 15:09

 

Av Wilma&Linnea - 17 juni 2013 14:00

 

 

Av Wilma&Linnea - 17 juni 2013 12:44

 

 


 

 

 

 


Av Wilma&Linnea - 17 juni 2013 12:37

 

 




Av Wilma&Linnea - 17 juni 2013 12:13

Nora berättade om en salong eller vafan de nu va i bräknehoby där hon piercade sig. 

Man behövde bara 1 förälders tillåtelse och dom skiter i åldern. Ska bara tvinga med mamma , sen jävlar. 

Tar inte tungan, den tar jag senare. Det blir läppen. Ungefär så som på bilden.


 



 





Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards