linneawilma

Alla inlägg den 20 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 20 juni 2013 21:16

 

Av Wilma&Linnea - 20 juni 2013 19:07

Hejsan! Kom nyss fram till campingen. Vart som in i #helvete i bilen osv. 

Nu håller mamma och kenny på med att sätta upp förtältet till husvagnen. 

Midsommar imon ju, blir inte att göra så mycket.. antagligen äta gott med familjen, gå nån sväng vid sjön, sen upp vid nåt ställe där det finns midsommar stång tror jag o en massa folk. När tältet är uppsatt ska vi gå och äta kebab #inte #nyttig #mat #jag #hatar #hashtags

Men bilder kommer lite senare... när jag tagit dom vill säga .. heheh.. 

Torra inlägg as fuck. Men det blir bättre jag lovar! Ska bli kul att va här vid campingen sen i sommar med wilma, roligare att ha nån med sig än att sitta foreveralone med familjen! 

Saknar så många just nu.. hemskt att göra det på samma gång.. ! 

Emelie, wilma, lelle, hannah, noraa och såklart många fler! 

Men hoppas jag träffar alla igen snart! 

Har typ värme utslag nu .. så brb hämta vatten. 

 

Btw jag skiter vad ni tycker om utseendet. Det är mitt iallafall, och det är väl huvudsaken. 

#dontgiveafuck

 




 

 

Av Wilma&Linnea - 20 juni 2013 18:56

Vi har våra bråk ibland precis som alla andra har, men vi håller fast vid varandra. Därför utan dig, hade jag inte vetat vem jag hade varit. Sen du blev en del utav mitt liv har jag mått mycket bättre. Du skulle bara veta hur jobbigt jag hade utan en person som dig. Om jag hade kunnat ge dig allt du hade velat ha, hade jag gjort det. För du, du förtjänar det. Trodde aldrig jag skulle kunna hitta en sådan fin vän som du. Hjärtat, jag älskar dig. Mer än vad man kan beskriva med ord. 


 

 








Av Wilma&Linnea - 20 juni 2013 12:30

 

 

Av Wilma&Linnea - 20 juni 2013 00:59

Ja, det finns 2 snea existenser på denna bloggen. Jag och Wilma, som även kallas roten. 

Hennes snea vinkel gör så att hon koliderar med andra föremål som blockerar hennes väg, vilket gör att hon är sne. 

Men hur sne hon än är så kommer hon alltid vara min sneing. 

Smeknamnet "Roten" vet jag inte hur jag kom på till just henne... men antagligen för att jag har kommit i underfund med att hon gillar att gno sig mot trädstammar och dess rötter.

Hur som helst, till det jag skulle ta upp är att den andra existensen på denna bloggen har fått i sig bakterier.. (som jag råkade smitta eheheh..) , snuva, något som är otroligt störande när man tror att det är grannen man pratar med, han som är 75 år gammal. Men jaja, det går över antar jag. Och bieffekterna till att hon har snuva är att hon är hindrad ifrån att blogga lika ofta som innan. Ser man 1 inlägg här så får man fira med saft och bullar!  Hennes bloggning är ungefär som när vi skulle ut och motionera en spontan motionsrunda en gång..  den var lika givande som om den vore icke-spontan, det vill säga inte givande alls. 

Men jag älskar denna tjejen ändå. 

Puss och hoppas bakterierna åker ut igen på nåt jävla vänster. 


 



 




   



Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards