linneawilma

Alla inlägg den 15 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 15 juni 2013 22:51

Kollde nyss en skitbra serie! Tipsar om den, "Restless". 

Handlar om en mamma som har en dotter, och mamman berättar för dottern om allt som hände när hon själv var i hennes ålder (20). Förädare, mord, och mycket mer är med i serien! Riktigt bra! 



 

Av Wilma&Linnea - 15 juni 2013 21:06

Förlåt för dålig uppdatering idag, men har inte haft  lust överhuvudtaget. Mått rätt så dåligt. Men kommer blogga mera imorgon. Då kommer Eric hit och kanske Hampus, så vi kommer att möta upp Linnéa sen när vi kommer hem ifrån stan.  Hoppas det blir fint väder imon, hade liksom tänkt att vi skulle ta lite bilder ute och så.  

Men annars idag har jag inte gjort så mycket, utan bara kollat på film typ. Började regna nu med, usch asså. Orkar inte med vädret här. Ta mig ifrån Sverige nuuu haha.   

 



Av Wilma&Linnea - 15 juni 2013 19:56

Jag steg upp runt 10, åt frukost, fixade mig. Sen sa pappa att vi skulle cykla en runda. Tänkte.. jag har har ju inget bättre för mig så varför inte? Så jag o några andra cyklade en lång runda. Vadå ont i röven? haha... nejmen. 

Dålig bloggning idag jag vet, men har ju fan knappt varit hemma. Sen åkte vi till farmor för att äta middag där, men vi stannade där skitlänge så jag gick o la mig. Imon drar jag hem till mammi, sen åker jag hem till Wilma o träffar henne, hennes kille och en till. Massa bilder kommer imon!

2 mupp bilder från idag: 


   




 

Av Wilma&Linnea - 15 juni 2013 13:54

Pappa körde in mig till stan, men det blev lite ändrat så vi träffades vid parken istället. Där träffade jag och Elin Emme, Rukaia och en del andra. Dock fick vi vänta i två timmar på att Robin skulle sjunga. Men aja, grym var han i alla fall! Kvällen blev hur lyckad som helst, tack till alla som gjorde den super! 


Tog även bilder som jag lovade fast en del blev ganska suddiga och så, men de får duga. 


 

  

  


 

 

 

 


 




Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards