linneawilma

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 28 juni 2013 14:24

Jag och Linnea ska träffa David idag igen, men idag ska han ha med sig Albert! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men blir väl att gå runt en del antar jag haha. 


Just nu dampar Linnea haha. Söteeeee. Tråkig inlägg, jag vet. Men något måste man ju blogga om. Mer uppdatering sen. 


 

 

Av Wilma&Linnea - 28 juni 2013 12:24

Haha, finns alltid folk som försöker hitta fel på en. Så då drar de till med en anonym kommentar och förväntar sig att man ska ta åt sig. pft, jo men ellerhur sötnos! 

Det roliga är att det är hur jävla enkelt som helst att ta reda på vem som faktiskt skrivit detta, eftersom IP - nret står med och man KAN inte vara anonym på nätet. Så är det bara. 

Men du som skrev detta kan ju fortsätta,  bara kul att se ditt misslyckade försök till att trycka ner oss. :) 


 


   






Av Wilma&Linnea - 28 juni 2013 09:42

I tisdags när jag träffade David och Albert så hände nåt med min iPhone. Ljudet slutade helt random att fungera. 

Har typ startat om den och sånt shit men inget hjälper... "pluttarna" som syns när man klickar på + eller - knappen med ljud syns inte. Ibland kommer ljudet tillbaka, sen försvinner det igen. Så Kenny ringde till apple supporten och jag fick förklara vad det var för fel på den.. så hon skulle skicka nån felsökning, och om det inte funkar efter det så ska jag lämna in den..

KOMMER INTE ÖVERLEVA UTAN DEEEEEEEN :'c 


Drar strax hem till wilma, sen ska jag till tandläkaren... jo men tagga? Senare idag kommer David och Albert hit igen. 

Jag och wilma vill bli solbrända men det kommer vi tyvärr inte bli idag för albert och david är längre än alla träden i asarum. 


-Saknardigfinasteemelie- 


 


 



Av Wilma&Linnea - 28 juni 2013 00:21

<3 | via Tumblr



Words// | via Tumblr


neskaa - 41. strona bloga dostępnego pod adresem neesa.pinger.pl


Your biggest risk will be the one you don't take. | via Tumblr


quotes | Tumblr


Google


Quotes!!!  | via Tumblr


♥  | via Tumblr


Tumblr | via Tumblr


neskaa - blog dostępny pod adresem neesa.pinger.pl


neskaa - blog dostępny pod adresem neesa.pinger.pl


Art


Memories are the key not to the past, but to the future.


 



Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards