linneawilma

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 9 juni 2013 22:25

Idag vaknade jag ju somsagt av att jag var sjuk, men stack ändå till wilma lite senare. Det var meningen att jag skulle träffa hannah men hon kunde typ inte, så stack somsagt till wilma. Vi träffade Maja, och sen cyklade vi till kärringaviken o där var emelie, emil och johannes. Sen cyklade vi vidare mot H-bryggorna, där thea, josse, rasse o en massa andra va. Emil o de kom med, men de stannade där bara i 5 min för de skulle sticka till donken. Sen var vi där i en halvtimme eller nåt, och sedan var vi tvungna att cykla hem. Jag stack hem från wilma nästan med en gång, och nu sitter jag här i sängen o snackar skype med David (SUNES SOMMAR PÖJK) <3333 

Ska duscha nu, sen sova. Vill bli frisk. Nu. 


kommer massa bilder som jag ska ladda upp, som jag glömde göra,  så gör det när jag duschat. 


   


 

Av Wilma&Linnea - 9 juni 2013 11:39

 

 

Av Wilma&Linnea - 9 juni 2013 10:34

Det här var ju VERKLIGEN det jag ville bli sista veckan av skolan, SJUK.     

Få se om jag orkar träffa Hannah & Wilma idag, men antagligen! 

MEN ÅÅÅH JAG ORKAR INTE BLI FÖRSKYYYLD IGEN!!! 


 

Av Wilma&Linnea - 9 juni 2013 00:00

Skulle stuckit till swedenrock idag, men sen frågade syster emelie om jag ville följa med & bada med henne, emil, johannes, jesper o oliver, o de ville jag så jag sket i srf. Ångrar inte att jag gjorde det för vi hade superkul. Jag mötte upp emelie med cykel sen mötte vi oliver vid konsum, sen cyklade vi till kärringaviken. Varken jag eller emelie hade badkläder med oss, så vi badade i bh och byxor medans de andra fegade. haha. Bara jag, emelie & oliver som badade. Faktiskt rätt skönt. Vi var i 9 timmar ungefär, kul! Johannes stack hem rätt tidigt. Sen stack vi hem till jesper, det var meningen att vi skulle äta där men sen hände det lite grejer som inte borde hända så det blev inte så , slutade med att vi cyklade till rondo, menads emil skjutsade jesper jämte. Vi gick in på rondo och satte oss, men vem fan hade pengar? haha... så bara att gå ut igen. Sedan stack vi till kyrkskolan o där hände det med en del som inte borde hänt. Följde med emelie till hennes fasters grav också. Bebo...<3

Blev ju ingen tjejkväll idag hos Maja, synd, hade sett fram imot de. Idag har jag bloggat uselt, förlåt! Ska bättra mig. Bilder från dagen kommer i nästa inlägg, som jag lägger upp imon, för nu ska jag sova. Men tack för dagen alla, skitkul! 


 


 



Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards