linneawilma

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 4 juni 2013 21:56

Har min absolut SISTA chans att få högre betyg i matten imon. 

Denna gången klarar jag det. Så måste jag intala mig själv. 

Det är typ 5 frågor eller nåt. Förlåt igen för dålig bloggning. Imon blir det bättre! Ska först hem till Wilma och sen vet jag inte. Efter jag hade varit hos emelie la jag mig i sängen i 5 min.. somnade och sov i 3 timmar. GGWP linnea. 

Haha...med YÅLÅ liksom. Kommer ju dock inte kunna sova inatt... Bilder kommer från dagen!

 

Av Wilma&Linnea - 4 juni 2013 21:29

Tänkte nu ta upp ett ämne som inte borde finnas. 

MOBBNING

Såg ett videoklipp innan, det var en tjej som satt och grät och sa att hon var mobbad och allt hon tänkte på va att hon ville DÖ. Fan va ledsen jag blev när jag såg den. Folk mobbar henne för att hon är såkallat ful. Hon var hur jävla söt som helst! Så ni ser, folk kan få en männsika att ändra sin uppfattning om sig själv och det får en att må så jävla dåligt. BULLYING ENDS WITH SUICIDE. Thats it. Jag tänker på Linn Nyman ibland... hon var så hatad av alla. Men så fort hon hade dött så började plötsligt ALLA älska henne. 

"ÅH HON VAR EN STOR INSPIRATION FÖR MIG" , jo men visst, var det inte du som var med och mobbade henne? 

Idioter hela högen. Jag kommenterade det videoklippet och jag kommer skriva samma här som jag skrev där. 

Hoppas helvetet har plats för några till för det är ta mig fan dit ni kommer. 

Sluta mobba förhelvete, innan det går för långt. Jag tänker på alla dom som inte orkade mer, som valde enklaste utvägen. Det är ni som var för starka alldeles för länge... tillslut orkar man inte mer. 

Så ni fega jävlar där ute, som står i mängder för att trycka ner en annan människa hårt ner i asfalten, ge upp, det är inte värt det. Det minskar bara antalet människor på jorden. 

Till alla er som är mobbade, #staystrong. Och FUCK dom idioterna.

Och till er som inte längre finns, som inte orkade mer, "heaven needer another angel". <3






 





Av Wilma&Linnea - 4 juni 2013 19:15

Nu får det vara nog, seriöst.  Ni som mobbar, lägg av med det! Förstår mig inte på folk som äns har tanken att trycka ner någon annan. Det är hemskt. Förstår ni inte det? Eller vad är problemet? Alla männsikor är lika mycket värda, och that's it. Väx upp och mogna till. Det är något man bär med sig hela livet. Så låt bli. 


 

 



Av Wilma&Linnea - 4 juni 2013 18:45

 

Av Wilma&Linnea - 4 juni 2013 18:22

Asså jag orkar inte, först ena sen den andra.. Blir seriöst pisst of.. 


Hoppas du tar åt dig, du vet vem du är. Först säger du en sak till mig, får mig att tro dig. Sen fortsätter du.. Kan du lägga av? Litade på dig.. Fyfan säger jag bara. STÖR MIG NÅGOT OTROLIGT PÅ FALSKA MÄNNISKOR. 


 

 





Av Wilma&Linnea - 4 juni 2013 15:34

Förlåt, har inte haft tid att blogga idag, så nu blir det ett litet inlägg. 

Är hemma hos emelie nu, och vi gör inte så mycket, ska snart dra hem. 

Vi har haft superkul, dansat o en massa skiiit haha! 

Sen visade hon mig en video som hon själv gjort som berörde mig skit mycket...<3

CAAAANDY shop så jävla bra, lyssna på den! 

http://www.youtube.com/watch?v=IZKBa6bvUjo

När jag har cyklat hem så ska jag duscha sen vet jag inte vad som händer. 

Dryyygt inlägg, men jag LOVAR de blir mera senare! 

Så länge får ni 2 bilder :**


     


 







Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards