linneawilma

Direktlänk till inlägg 17 juni 2013

AJ, nässlor!

Av Wilma&Linnea - 17 juni 2013 22:32

Har uppdaterat sämst idag! Därför att jag har träffat emelie, johannes, simon och emil. Dom kom hem till mig och sen åkte vi runt, fast dom hade inga extra hjälmar så emelie skjutsade mig på cykel. Stackars johannes tappade sina moppeglasögon, dom som sitter på hjälmen, han körde runt o letade överallt men han hittade inte dom :/ Vi stack iallafall till donken, vi var där i typ 50 min nåt sånt. Sen när vi skulle dra så skulle emelie gå ner för en brant stig med sin cykeln, då kom de en sten så cykeln hoppade iväg så emelie trillade rätt in i nässelsnår,
typ 1000 nässlor, o en emelie...fyfam,stackarn! Alldeles prickig överallt på benen, hon hade ju shorts o allt! Sen stack vi till ica, men vi köpte inget där, fråga mig inte varför. Så vi stack till reptil och där köpte simon monster till emelie. Simon stack hem o johannes stack hem jätte tidigt så han va inte med vid donken eller så. Sen stack vi hem till emelie och där stannade jag bara 10 min, sen gick jag hem. Imon vet jag inte vad jag ska göra..få se om jag orkar göra nåt..riktigt trött...ska inte sova än på ett tag men ska gå o lägga mig tidigare än vad jag gjorde igår iallafall!

 





 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 20:25


Idag efter skolan, så satt jag bara vid datorn. Sen ringde Emelie och ville att jag skulle komma ut, så det gjorde jag. Vi gick lite foreveralone i byn, sen fick vi syn på 3 killar som vi sett på östersjö innan. De var la trevligt, men de skulle ta b...

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 20:20


Kan ju knappast bara vara jag som saknar barndomen som fan. Man brydde sig inte hur man såg ut, eller hur man klädde sig-  Åh, tänker typ varje dag tillbaka på den tiden. Kollade bolibompa på morgonen, lekte med sina leksaker. Nu handlar allt, exak...

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 09:50


       

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 09:41


     

Av Wilma&Linnea - 1 oktober 2013 09:34


Att jag alltid ska råka ut för något. Alltid hela tiden, varför just jag? Jag som mådde bäst, jag som var på toppen..  Men jag vill kämpa, jag vill vara stark. Det vill jag verkligen. Efter att gå igenom mycket, saker som man inte borde göra. Har j...

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards