linneawilma

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 13:50

Idag regnar det ju bara, skittråkigt. Man kan ju inte vara ute eller nåt. Så nu ska jag bara spela hela dan, rensa tankarna, stänga in mig i min egna värld och bara låta allt va. Spela är bästa sättet att glömma ALLT och bara fokusera på det man gör... tack lol för att du alltid finns där för mig när jag inte vill tänka på nåt annat.... haha skojjar.. 


 Haha, sitter just nu & kollar på X-faktor filmer på YouTube (ingetliv) där folk tror att dom är awesome och sen låter dom som grisar som får gräs instoppat där solen inte lyser..SKITKUL att höra! HAHA. Tycker samtidigt synd om dom... liksom... dom har ju trott hela tiden att de är bra och sen säger juryn: "that was awful".   

Länkar längst ner!   



Förresten, vi hade besöksrekord igår! Jag har redan sagt tack 938427972 gånger innan, så därför säger jag det igen, TACK! 

 

Kom gärna med ideér om vad vi ska blogga om!   

 

Uppdaterar senare, så kika in då! 

 

Kolla på dessa, haha!  :) 

 


 

 

 

 

 

BOY

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 13:00

     

 

 

     


 

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 12:31

 

 

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 11:21

Large


Large


Large


Large


Large


Large


 



Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 11:09

Vill inte till skolan inom    Helgen går ju så satans snabbt.. ? Menmen... det är ju bara 2 veckor kvar av skolan sen är det ju sommarlov! Kan knappt fatta det.... känns som att det var igår alla samlades på Stenbackas skolgård men sina nya klasser och lärare. Vi fick ju rundvisning & allt & man fattade inte hur man skulle kunna klara av & hitta där i skolan... man kände att ALLT skulle ta så lång tid innan det skulle bli sommarlov igen... känns så sjukt att det har gått så snabbt! 


 


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


 

Av Wilma&Linnea - 2 juni 2013 00:01

Jag använder ALDRIG rött läppstift, men kände för att testa... HAHA!    


 


 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards