linneawilma

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av Wilma&Linnea - 1 juni 2013 11:39

Ny omröstning finns nu i menyn. RÖSTA! 

 

<-------

 

 

 

 

Av Wilma&Linnea - 1 juni 2013 11:17

Har väntat länge på att det äntligen skulle bli sommar. Sjukt skönt att det är Juni nu i alla fall. 

Kanske inte är världens bästa dag för första Juni precis, men aja det funkar. 


Annars idag så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Blir väl att springa en runda eller nått. Men mer uppdatering om det senare. 


 


 

Av Wilma&Linnea - 1 juni 2013 11:10

Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


Large


 





Av Wilma&Linnea - 1 juni 2013 10:21

Vaknade vid typ halv 10 av att det var lika varmt som i en ugn...   

Sen var hela jävla tältet fullt av myror med.. myysigt :'3

Så jag väckte Wilma och så gick vi ut på framsidan av trädgården med datorerna & nu sitter vi här... Igår natt låg jag & Wilma & tittade på filmen "Ego", verkade bra faktiskt, men jag somnade efter typ 15 min... ._. 

Nu tänkte jag tipsa om en film som är grymt bra! 

Många har säkert redan sett den. 

"One missed call"

Handlar om att nån ringer upp folk som senare dör... haha.. sämst på att förklara filmer! Men kolla på den istället! 

Ego är med bra, den borde ni med kolla på! 



 

Av Wilma&Linnea - 1 juni 2013 10:14

 


 

Av Wilma&Linnea - 1 juni 2013 01:13

Imon så ska jag träffa Hannah. Vet inte om det blir några fler, men iallafall. Vet inte vad vi ska göra eller så, får se! 

Idag har jag och Wilma varit bästavänner i ungefär 1 år, hehehe, min make, :* så de firar vi med denna tältdagen ... eller  vad det nu kallas. Vi har haft bloggen i 4 dagar nu. Åter igen TACK för att ni läser den! Betyder mycket för oss!

Fortsätt så! Det var väll ett jävla kviddevitt på fåglarna där ute... ligger på MARKEN i tältet och äter, bloggar och lyssnar på fåglar som haffar varandra. Sååååånt e liveet... 


btw... kolla denna , HAHAHHHA.... natthumor.. 


 




Av Wilma&Linnea - 1 juni 2013 00:04


 

Presentation


Linnea & Wilma, Vi båda är 14 år. Bloggar om allt möjligt. Tack för att du besöker vår blogg!

Om du vill veta mer om oss, klicka bara på "Visa presentation".

Omröstning

Hur tycker du vi ska blogga?
 Längre text, mindre bilder
 Så som ni gör nu
 Mindre text, mer bilder

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2013 >>>

Fråga mig

3 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Facebook

Muspekare.

Chrome Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards